2013. június 21., péntek

Életbátorság, mint életfilozófia

Dr. Bagdy Emőke gondolatai azóta állnak nagyon közel hozzám, mióta az óvodapedagógus képző főiskolán vendégelőadóként megtartott néhány pszichológiai előadást. Imádtam  hallgatni az előadásait, olvasni a könyveit. 
Aztán olyan évek következtek, amikor a háttérbe szorult ez a terület, mert fontosabb tennivalóim akadtak a pszichológiai és a személyiség fejlesztési ,,apróságokkal" való foglalkozástól. 
Aztán újra felerősödött bennem az igény az efféle ismeretek erősítésére, újak megszerzésére. Elkezdtem az interneten hallgatni a Professzor Asszony előadásait, amiből sokat tanultam a magam alakítgatása közben is, és tudom, hogy az előttem álló időszakban is hasznomra lesznek a gondolatai. 
Ráadásul még személyesen is részt vehettem néhány hete egy máriapócsi előadásán, az egyik TÁMOP-os pályázat keretében. Lenyűgözött a mondanivalója, és olyan gyorsan elröpült a kétszer más félórás topik, hogy észre sem vettem.

Bagdy Emőke életfilozófiája az életbátorság:
"Szeressük az életet, mert akkor az élet is szeret minket! Ez egy olyan kölcsönhatás, ahogyan szeretjük, ugyanúgy köszön vissza ránk az élet."

Ez is egy követhető gondolat, mint annyi más, amit Tőle hallok. Próbáld ki!

2 megjegyzés:

  1. Hi, you have a great blog. Should we follow each other? Let me know. Have a nice day. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hi, Melly!
      I am glad that you keep reading my blog and OK. I checked out your blog, very inspiring. Lifestyle, fashion... I love it! It's good to find me.
      Using a compiler, because I write in Hungarian.
      Have a nice day to you too :)))

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...