2015. január 11., vasárnap

Nekem jó!

"Ember tervez, Isten végez." 
Megértettem már, hogy miért mondják ezt az emberek. 
Sokféle dolgot tervezek magamnak, néha még el is bizonytalanodtam, hogy ennyi mindent hogyan fogok megvalósítani. És hogyan? 
Bár azt tudom, hogy a hogyan?-on felesleges agyalni, mert az majd jön, és ez az a pont, amikor elkezd a mondás igaz lenni. Mert én tervezek, azaz megálmodom azt, amit el akarok érni, rendszeresen körbeburkolom a magam kis rituáléjával, a teremtéshez szükséges "szeretet, hála, köszönöm" gondolati és érzelmi energiáimmal, és ezzel elindul minden a maga útján. 
Megterveztem, de hogy hogyan és mikor fog megvalósulni az "Istentől" azaz az Univerzumtól függ (Én nem Istennek hívom az, amiben hiszek!)

Akármi is történik, mindig minden azért van, hogy az nekem jó legyen! 
Ez egy kulcs mondata lett a tudatos életemnek. Tudom, ha valami nem úgy jön össze, ahogyan elterveztem, annak okai vannak.

Számomra a legfontosabbak:
  • Türelmetlen voltam és nem hagytam teret az érzéseimnek, így elhamarkodottan indultam el az egyik lehetséges úton.
  • Nem az az út, vezet a célom felé, amelyiket a szabad döntésemmel kiválasztottam a lehetőségek közül.
  • Nem a megfelelő emberrel vagy emberekkel kerültem kapcsolatba.
  • Nem vagyok még elég felkészült hozzá, hogy sikeresen megvalósuljon, még tapasztalnom, fejlődnöm kell, mert csak így fogja tudni megadni a legteljesebb örömérzést, ha elérem. 
Ha valami nem a kedvedre való módon, és nem a kedvere való gyorsasággal történik, és ezeknek a fenti pontoknak a tudatában elfogadod azt, hogy minden érted történik úgy ahogy, akkor egy nyugodt, békés érzés kerít hatalmába. Nem billent ki a hitedből semmi sem, sőt, nem is történik veled semmi olyan, ami zavart keltene benned.

A következő posztban egy konkrét példát írok le erre, ami most történik velem.

1 megjegyzés:

  1. Szeretném megköszönni a Wiccan Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma embereken segít. Örülök, hogy a lányom megszabadult a kábítószer-függőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erőteljes varázslatokat. A nézők számára nem ismerem a helyzetét, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphatnak a függőségük megállításához. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba a Wiccan Dumával a következőkért:
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelmi varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
    12) varázslat a megszállottság megtörésére
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...