2013. október 9., szerda

Vezet az iránytűm

Egy másik fontos gondolat

Tudatosítottam magamban, hogy Debrecen lesz az a város, ahol kezdem az önálló létemet. De hogyan legyen tovább? Mi legyen az első lépés, és mi a második és így tovább?

Először lakást kell szereznem. Egy albérletet, ami nem túl költséges. Számolgattam a pénzemet és tudtam, hogy néhány hónap után nem fogok kijönni belőle. Maximum fél évre futja, ha önálló lakást bérlek rezsivel. Találni kellene egy olyan albérletet, ahol csak egy szobát fizetek. Igaz, másokkal együtt lakom, de megoszlanak a költségek. Feladom az önálló lakással járó kényelmet, és majd meglátom, hogy alakul.

Ezekkel a gondolatokkal foglalkoztam 1-2 napig, és ezalatt bérelhető lakások weboldalait böngésztem, aztán hagytam, hogy letisztuljon minden. Vártam, hogy bevillanjon a számomra legmegfelelőbb megoldás. 
Kevés a pénzem és kellene egy lakás Debrecenben. Néhány nap elteltével, a coachképzésünk egyik szupervíziós blokkjában előtérbe került a jelenlegi problémám, és az egész mostani élethelyzetem. Eddigi utam története megérintette az egyik csoporttársamat, aki felajánlott egy nagyobb összeget segítségül (7 számjegyű összeg), hogy majd ha sikeres coach leszek, vagy majd ha lesz pénzem, akkor visszaadom, mert neki most nincs rá szüksége. HÚÚÚÚÚ! Ilyen még soha nem fordult elő velem! Akár még a hiteleimet is visszafizethetném belőle és akkor a fizetésem teljes mértékben megmaradhatna, így pedig a fejem sem fájna tovább emiatt! :))))
De nem vagyok ilyen mohó és kapzsi. Függőben van a dolog, megköszöntem, jeleztem, hogy igényt fogok egy részére tartani, de majd ha már megtalálom a megfelelő lakást. És persze csak a legszükségesebb dolgokra fogom ezt a pénzt felhasználni.

Szóval a pénz már nem lehet gátja a tervemnek. Mivel ilyen simán történnek a dolgok, ez még csak jobban erősíti bennem, hogy tényleg jól vezet a belső iránytűm!

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...