2014. augusztus 29., péntek

Összeállt!

,,Bízz abban, hogy van tökéletes időzítés, ami téged támogat, téged erősít, mert azt akarja, hogy el tudd viselni azt, ami rád vár." 

Oravecz Nóra

Időre van szükség ahhoz, hogy minden a helyére kerüljön. És ez az idő az én esetemben nem passzívan eltöltött idő, hanem saját magam megfigyelésének időszaka volt. Túl sok információt engedtem magamba rövid időn belül, amit fel kellett dolgoznom.
Újra meg kellett vizsgálnom az értékrendemet, és a fókuszt több hónapon át egy területen kellett tartanom, ami a családom és a párkapcsolatom volt. Ebben az időszakban ez a fókusz felülírta az eddig fontosabb életterületeket, mint például a munka-karrier, mert így tudtam magam számára biztosítani a jó érzetet.
Belső megismerésem útján mélyebb területekre érkeztem, és ezeknek az új tapasztalásoknak a megélése is időt igényelt. 
  • Májusban részt vettem az Esszencia Szeminárium három napos alapkurzusán. 
  • Furcsa állapotba került a jobboldali fejrészem, és egy természetgyógyász kezelése új dimenziókat nyitott meg bennem. Új fogalmakkal bővültem: fénymunkások, indigók.
  • Júliusban megismertem a kundalini jógát egy két napos programon.
  • ... és még sorolhatnám az apró történéseket, amelyek csak pumpálták belém az információkat, a tapasztalásokat. 

Az összezavarodáskor az egyik legjobb módszer a nyugalmi állapot. Amikor csak hagyjuk az életet áramolni, és hagyjuk sodorni magunkat az árral. Ezt olvasom a fejlesztő könyvekben, ezt hallom a nagy tanítóktól, de nekem, aki mindig nyüzsgésben élek nem egyszerű tudatosan leállni.

Pedig most leálltam, pontosabban leállítottam magamat. 

Félre ne értsd, nem itthon punnyadtam. Munkám az volt folyamatosan, csak nem mentem utána, hanem hagytam, hogy megtaláljanak. Válogattam, és olyan munkákat csináltam csak, amelyek jó érzéssel töltöttek el. Tréningfelkéréseim darabszámát beállítottam és nem vállaltam többet, főállásomban egyre több szabadidős programban vettem részt. Megnöveltem az "énidőmet", gyakrabban látogattam meg a szüleimet, és egyre több minőségi időt töltöttem el a Párommal: nyaraltunk, hosszú hétvégéztünk, pihentünk, együtt voltunk. Leálltam a tervezéssel, szervezéssel és magam megfigyelését tettem a középpontba. Meditálva, jógázva, cicákat simogatva sok-sok minden lecsendesedett és letisztult bennem.
Erről a folyamatról tudom, hogy fogok még jó pár blogbejegyzést írni, mert most már tudom, hogy mit is írjak, hogy hogyan is fogalmazzam meg, hogy mikor, mi volt bennem és miért? Amíg benne voltam ezeket nem tudtam volna leírni!

Ami pedig most van újra! 
Három hete kitisztult bennem sok minden. Újra nekilendültem, és újra magabiztos lettem. Visszakanyarodtam oda, ahol tavaly nyár végén voltam, de szükségem volt erre az egy év tapasztalásra ahhoz, hogy összeálljon benne az előttem álló tennivalók sorozata. Tavaly még csak az volt bennem, hogy S-coach, azaz S = Siker / Success ,,Sikeresen az élet minden területén!" mottóval.
De nem volt meg hozzá a pontos kép, hogy ezt hogyan.

Most már meg van! Kellett hozzá egy év! 

Részleteket a weboldalamon találsz, ezt alkottam meg a magam számára! Kezdődhet a proaktív munka! :) :) :)
www.hornyakeva.com   és a hozzá tartozó Facebook oldalam

Lájkold és oszd meg, ha tetszik! Köszi! :)

1 megjegyzés:

  1. Szeretném megköszönni a Wiccan Duma nagy segítségét. A lányom mélyen a kábítószer-függőségbe került, kipróbáltam a rehabilitációt és mindent, hogy abbahagyja, de semmi sem működött, sokat sírtam az egész helyzet miatt, mert anyaként kudarcnak éreztem magam. De mindez megváltozott, miután találtam egy megjegyzést az interneten arról, hogy a Wiccan Duma embereken segít. Örülök, hogy a lányom megszabadult a kábítószer-függőségtől a Wiccan Duma segítségével, köszönöm Wiccan Duma az erőteljes varázslatokat. A nézők számára nem ismerem a helyzetét, de biztosíthatom Önöket, hogy segítséget kaphatnak a függőségük megállításához. , állítsa le a megszállottságot, állítsa le a depressziót, hagyja abba a visszaélést. Lépjen kapcsolatba a Wiccan Dumával a következőkért:
    1) Szerelmi varázslatok
    2) Elveszett szerelmi varázslatok
    3) Válási varázslatok
    4) Házassági varázslatok
    5) Szerelmi varázslatok.
    6) Elválasztó varázslatok
    7) Száműzd el a volt szeretőt
    8.) Szeretnél előléptetni.
    9) lottó nyerő varázslatok
    10) Ha meg akarja elégíteni szeretőjét
    11) Varázsmunka a bírósági per megnyerésére
    12) varázslat a megszállottság megtörésére
    Forduljon ehhez a nagyszerű emberhez, ha bármilyen problémája van a végleges megoldás érdekében. E-mail: whitemagictemple@gmail.com
    WhatsApp: +2348155926512

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...