2013. szeptember 30., hétfő

Who I am? 10.

Önismereti kérdések és válaszok

10. Kérdés

Mi a legnagyobb vágyam, amit az életemben el akarok érni?

Amikor ehhez a ponthoz értem a fejlesztésben, akkor már egészen jól megismertem magamat az eddigiek alapján. Sőt, adtam magamnak 1-2 hónapot, és ezalatt többször átolvastam azokat, amiket leírtam. Volt, amihez még hozzáírtam az újonnan eszembe jutott dolgokat, és volt ahol a meglévő, márt leírt gondolataimat pontosítottam, részleteztem magam számára. A többszöri olvasgatás, az emlékek felidézése tudatosította és mélyítette bennem az erősségeimet, képességeimet, tehetségeimet, hajlamaimat. Megláttam a gyengeségeimet, a kudarcaimat, a nem megfelelő döntéseimet, amiből tanulni tudtam, és ma már máshogyan reagálok hasonló helyzetekben. Attól kezdve pedig, hogy tisztába lettem a gyengeségeimmel, tudtam rajta változtatni. De ahhoz látni kellett, hogy milyen területeken vannak gyenge pontjaim. 

Ez a szakasz már a jövőre irányul, és ekkorra már több fejlesztőkönyv olvasásán is túl voltam, amelyekben szintén találtam nekem való gyakorlatokat. Úgyhogy innentől már kombináltam a Nőtudat fejlesztőblokkját egyéb, számomra értékes részekkel.

Szóval:  Mi a legnagyobb vágyam, amit az életemben el akarok érni?
Érdemes végigmenni minden életterületen, és külön-külön megfogalmazni a vágyaidat. Használhatod segítségül a korábban bemutatott életkerék területeit, ha nagyon alapos akarsz lenni, de össze is vonhatsz területeket. Ahogy neked jó!
Azért a fő területek meglegyenek: egészség, személyes fejlődés, kapcsolatok, munka-karrier,  anyagi helyzet, pihenés, környezet-otthon.

A lényeg, hogy lásd a vágyaidat! Ezek adják majd az alapját a céljaid kitűzéséhez és ezek mutatják majd az irányt, hogy merre érdemes menni az utadon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...